Job 6 van 36


Report this listing

Solliciteren



Medewerker boekhouding | Vilvoorde | NL + FR


Functie

Voor een dynamisch en groeiend advocatenkantoor in Vilvoorde zijn we op zoek naar een Medewerker boekhouding.
Je staat in voor de voorbereiding van de boekhouding. Daarnaast zal je ook een aantal HR taken hebben.
  • Je zal facturen opmaken, inboeken en betalingen doen
  • Je zal onbetaalde facturen opvolgen
  • Uitvoeren van salarisadministratie en naleving van HR-wetgeving
  • Opvolgen van personeelsdossiers en oplossen van HR-gerelateerde kwesties

Jouw profiel

  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en een goede kennis Frans, om in beide talen met clienteel te kunnen communiceren
  • Je hebt minstens een aantal jaar ervaring, bij voorkeur met boekhoudkundige taken, waardoor je snel inzetbaar bent
  • Je werkt zeer nauwkeurig en zelfstandig, en communiceert vlot met het extern boekhoudkantoor
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Domein: Fiscaliteit
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Opvolgen van: Budget
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • Domein: Lonen
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • Domein: Algemene boekhouding

Aanbod

Je komt terecht in een modern advocatenkantoor, met een samenhangend team van 7 advocaten en 2 andere administratieve medewerkers. Het kantoor is in volle groei, dus je zal mee verder kunnen bouwen aan een mooi verhaal.
Er wordt aandacht besteed aan de "mens" achter de werknemer, en er worden af en toe leuke teamactiviteiten georganiseerd.

Jouw salaris wordt bepaald aan de hand van jouw profiel en ervaring. Daarnaast zijn er maaltijdcheques en een groepsverzekering.

Dit is een voltijdse functie met bespreekbare kantooruren. Een 4/5 is ook een optie.

Heb je nog vragen? Contacteer ons op 02 254 85 10 of vilvoorde.131@adecco.be

Solliciteren

131 VILVOORDE
+32 (0)2 254 85 10

Solliciteren